In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
SC CAMPER EXPERT SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
SC CAMPER EXPERT SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
La www.panipatis.ro, ne dorim ca toți clienții noștri să fie complet mulțumiți de achizițiile lor. În cazul în care nu ești satisfăcut de produsul cumpărat, te rugăm să urmezi următorii pași pentru a iniția returul:
1. Condiții de returnare
- Poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
- Produsele trebuie să fie în stare originală, neutilizate și cu ambalajul intact.
- În cazul produselor deteriorate sau care prezintă urme de utilizare, returul nu va fi acceptat.
2. Procesul de retur
- Contactează-ne prin e-mail la contact@panipatis.ro sau telefonic la [număr de telefon] pentru a solicita un retur.
- Include informații despre comandă, motivul returului și produsele pe care dorești să le returnezi.
- De asemenea puteti completa formularul de retur aici https://www.panipatis.ro/formular-retur-produse.
3. Returnarea produselor
- Asigură-te că produsele sunt ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
- Costul transportului pentru retur va fi suportat de către client, cu excepția cazurilor în care produsul este defect sau nu corespunde comenzii.
4. Rambursarea
- Odată ce returul a fost primit și inspectat, vom procesa rambursarea. Aceasta se va face în termen de 14 zile lucrătoare, prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziție.
- Te vom informa prin e-mail atunci când rambursarea a fost efectuată.
5. Excepții
- Produsele personalizate sau perisabile nu pot fi returnate.
Pentru întrebări suplimentare sau clarificări, nu ezita să ne contactezi. Suntem aici să te ajutăm!